با VAR استقلال قهرمان می‌شد | ۱۰ سال است فریاد می‌زنیم مفسدین فوتبال را بگیرید

با VAR استقلال قهرمان می‌شد | ۱۰ سال است فریاد می‌زنیم مفسدین فوتبال را بگیرید
بهتاش فریبا بازیکن پیشین تیم استقلال از دستگیری مفسدین در فوتبال ابراز رضایت کرد و اعلام داشت بقیه افراد هم باید گرفته شوند.
کد خبر: ۲۳۶۰۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرورزشی در خصوص دستگیری چند چهره فوتبالی اظهار داشت: ۱۰ سال است ما داریم فریاد می‌زنیم در فوتبال ما فساد است و افراد فاسدی هم در آن حضور دارند، اما متاسفانه در این سال‌ها کسی به حرف‌های ما توجه نمی‌کرد تا این که بالاخره چند نفر دستگیر شدند. قطعا افراد زیاد دیگری هم در این پرونده‌ها هستند که باید دستگیر شوند. ما فوتبال نا سالم نمی‌خواهیم و باید افراد پاک و بدون تبانی و زد و بند در آن باشند.

فریبا در ارتباط با نبود VAR در فوتبال ایران گفت: بیشترین ضرر را از نبود VAR استقلال کرد. اگر VAR بود استقلال قهرمان شده بود. امیدوارم مثل فوتبال همه جای دنیا ما هم به این سیستم مجهز شویم تا کمتر حقی پایمال شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص نکونام گفت: نکونام در اولین سال حضورش در استقلال خیلی خوب کار کرد و نتیجه گرفت به همین دلیل من اعتقاد دارم او باید به کارش ادامه دهد. قطعا ثبات بیشتر به استقلال و نکونام می‌تواند کمک بیشتری کند. این تیم امسال با همه مشکلاتش تنها با اختلاف یک امتیاز نایب قهرمان شد هر چند که اگر اشتباهات داوری علیه استقلال و به نفع بعضی تیم‌ها نبود، قهرمانی برای استقلال بود.

فریبا در ارتباط با نقل و انتقالات استقلال اعلام کرد: قطعا استقلال برای قدرت بیشتر باید نقل و انتقالات خوبی داشته باشد. امیدوارم بهترین تیم را برای فصل جدید ببندند تا استقلال با قدرت در مسابقات گام بردارد.

سایر اخبار
ارسال نظرات
غیر قابل انتشار: ۰ | در انتظار بررسی: ۰ | انتشار یافته:
گوناگون